تلخ و شیرین

روزهای زندگی من گاهی شیرین اند و بیشتر تلخ!اینجا از تلخ و شیرینی زندگی مینویسم

تلخ و شیرین

روزهای زندگی من گاهی شیرین اند و بیشتر تلخ!اینجا از تلخ و شیرینی زندگی مینویسم

شب وتنهایی

فکر نمیکردم فاصله بین خوشی وغم اینقدر کوتاه باشه یه روز خوشحال بشی از اینکه به اون چیزی که میخواستی داری کم کم میرسی هر چند اولش خیلی شک و دو دلی داشتم اما اون شب یه حسی بهم گفت که این راهی که دارم میرم درسته و اونیکه اون بالاست خوب هوام را داره و دقیقا اون چیزی که میخواستم را بهم داده اما من از همون اول غافل بودم شایدم از ناباوری خودم را زدم به خنگی ونفهمی!اما بالاخره تونستم تصمیمم را بگیرم و دلم را بزنم به دریا و با توکل به دوست و سایه مهربونی که همیشه بالا سرم تصمیمم را گرفتم چقدر اون شب خوشحال بودم تا صبح نخوابیدم ولی روزم را با انرژی و امید به آینده ای بهتر شروع کردم غافل ازینکه این خوشی با بیرحمی همزبونی که نیش زبونش همیشه روی خونه دلم بوده و حرفهای همخونی که همیشه واسم غریبه بوده به سرابی از غم تبدیل شد.بعد از اون شب پر ستاره شب تیره و تاریک و پر از تنهایی منتظرم باشه! 

خدایا چرا عمر خوشیهای من اینقدر باید کوتاه باشه من که از اول گفتم به تو توکل میکنم و قدمم را برمیدارم پس به خداییت قسم تنهام نذار.

نظرات 3 + ارسال نظر
Freinds 24 - شهریور‌ماه - 1389 ساعت 08:58 ق.ظ http://friends.blogsky.com

میگن تاریکترین لحظه شب قبل از طلوع خورشید هست.
اوووووووووووووووو اینقدر تو زندگی همه ما از این اتفاق ها افتاده که حد نداره
توکلت به خدا باشه و همیشه خوب بخواه
موفق باشی...

اندکی صبر سحر نزدیک است!
مرسی از همراهیت

mahmood 24 - شهریور‌ماه - 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.eiml.blogfa.com

salam
haletoon khoobe?
vaghean az in ke dasti dar neveshtan darid behetoon tabrik migam
az in ro kheyli kheyli doos daram nazare shoma ro dar khosoose akharin postam bedoonam
pas in lotfo dashte bashid va yek nazar be poste jadide man bedid
bazam migam , nazare shoma baraye man kheyli moheme
az tavajohetoon sepasgozaram

سلام
حال و روزم خوب بود اما نذاشتن ازین خوشی سیراب بشم!

وبساز 24 - شهریور‌ماه - 1389 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد